الأربعاء 24 أبريل 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

يسرا اللوزي تكشف كواليس مشاركتها في مسلسل دهشة

يسرا اللوزي
يسرا اللوزي

كشفت الفنانة يسرا اللوزي كواليس مشاركتها في مسلسل دهشة،  قائلة: لما خلصوا الديكور في مسلسل دهشة كما تحدثت عن الصعوبات التي واجهتها بعد ما اكتشفت حملها.

تصريحات يسرا اللوزي 

قالت يسرا اللوزي خلال حوارها
برنامج نجوم رمضان أقربلك، المذاع عبر محطة نجوم إف إم، مع الإعلامية إنجي علي:"لما خلصوا الديكور في مسلسل دهشة وهدّوه، وبعدين بنوا القرية بتاعة دهشة، قعدنا فيها  حوالي 5 شهور بنصور، وبعد ما هدوا الديكور اللي صورت فيه، ده كان يوم ما اكتشفت إني حامل".
واضافت يسرا اللوزي:" الدور كان صعب والتصوير في أبو رواش وكنا بنتحرك   بتوك توك وفي حتت مكسرة وأنا حامل، كلمت أستاذ صادق الصباح المنتج، و قولتله أنا مش عارفة أقولك إيه أنا صورت مشهد في الديكور بتاع حنان مطاوع بس أنا لسة مكتشفة إن أنا حامل وتقريبا أنت أول حد أقوله، وهعتذر عن المسلسل، قالي مفيش أي مشكلة وألف مبروك، وكان رافض إني أعتذر ووفرلي كل سبل الراحة في التصوير، وكان من أحلي الأدوار اللي عملتها لحد دلوقتي".

يسرا اللوزي تتحدث عن بناتها 

وتحدثت يسرا اللوزي  عن ابنتيها، مشيرة إلى أن خلفة البنات تجلب الأمان،  وقالت: “أنا شايفة اللي خلف ولد هو اللي هيشيل الهم، واللي خلف بنت بيحس بالأمان وإن عنده صاحبة بقية عمره، أنا لو كان عندي ولد كنت هحبه بس أنا كان نفسي أجيب 3 بنات”.

اقرأ أيضاً:مها الصغير: أتعرضت للتنمر وأنا صغيرة بسبب مهنةبابا والفلسطينيين علمونا عزة النفس

تم نسخ الرابط