الإثنين 15 يوليو 2024
الرئيسية عاجل القائمة البحث

"هفضل شايل ذنبه".. أول تعليق من عصام صاصا على أزمته الأخيرة

عصام صاصا
عصام صاصا

علق مطرب المهرجانات عصام صاصا، على أزمته الأخيرة التي تسبب فيها بمقتل أحد الأشخاص في حادث على طريق دائري المنيب، وتم إلقاء القبض عليه ولكنه تم الإفراج عنه في الساعات الأخيرة بعد دفع كفالة قدرها 30 ألف جنيهًا.

كتب عصام صاصا عبر ستوري حسابه على إنستجرام: “الحمد لله على قضاء ربنا اللهم لا اعتراض، ربنا يرحم الراجل اللي أنا هفضل شايل ذنبه طول عمري، بس ربنا شاهد على اللي حصل ومحدش هيحس باللي أنا شوفته وعيشته الساعات اللي فاتت”.

عصام صاصا
عصام صاصا

وأضاف عصام صاصا: “ربنا يصبر أهله ويرحمه وشكرًا لكل اخواتي اللي سألوا عليا وشكرًا لكل الناس اللي دافعت عن عصام وعارفة إن عصام عمره ما يأذي حد بس ده قضاء ربنا، أنا طبعا ليا حق الرد بس أنا فعلًا تعبان واللي أنا فيه مش سهل، ياريت تقدروا ده ولما أحس إني بقيت أحسن شوية، هوضح كل حاجة”.

القبض على عصام صاصا

كان مطرب المهرجانات عصام صاصا تم إلقاء القبض عليه من قبل الأجهزة الأمنية في الجيزة، بتهمة دهس شخص على الطريق الدائري في منطقة المنيب، وانتقلت قوة أمنية لفحص البلاغ وكشف ملابسات الحادث، حيث تبين مصرع شخص بعد تعرضه إلى حادث تصادم سيارة ملاكي أعلى الطريق الدائري بالمنيب، وتم نقل الجثة إلى المشرحة وتم تحرير المحضر اللازم بالحادث وإسناد التحقيقات لجهات التحقيق المختصة.

اقرأ أيضًا: بطولة طفلة وطابع أوروبي.. معلومات عن فيلم The Goat قبل عرضه في مهرجان الجونة

تم نسخ الرابط